Ubco 2x2 la Moto que et portara alla on vulguis arribar
El món de les motos elèctriques ha vist com la seva oferta s'ha ampliat de forma dràstica en els últims anys gràcies a el cada vegada més interès de mercat i l'evolució de les bateries. Una cosa que ha donat com a resultat una amplíssima varietat de productes i un tan interessant com aquesta UBCO 2 × 2. Una petita moto amb tracció a les dues rodes i pensat per al que necessiti un vehicle senzill i
Dissenyada a Nova Zelanda, i amb distribució a Andorra per part d Ecomoute www.ecomoute.com , la UBCO 2 × 2 és una proposta diferent. Un producte amb aspecte de bicicleta, però sense pedals i amb un sistema de dos motors elèctrics, un a cada roda. Una cosa que li permet d'una banda ser fàcilment transportada gràcies al seu pes contingut, ia més poder-se moure per terrenys complicats el que facilitarà la seva suspensió adaptable que podrem configurar tant per a la conducció offroad com per quan ens moguem per la ciutat.
Un dels principals atractius d'aquest model és precisament el seu pes. Tot just 65 quilos incloent la bateria, que li permet moure amb agilitat per zones complicades, i fins i tot ser aixecada per poder transportar-la en un remolc. Un cos minimalista sense grans ostentacions a el disseny, però que afegeix accessoris que permeten ampliar les possibilitats de transport d'una mica de càrrega.
En l'aspecte mecànic, la UBCO 2 × 2 compta amb un sistema de dos motors elèctrics amb una potència d'1 kW cadascun, i situats al rodet de cada roda. Una cosa que li permeten arribar a una velocitat màxima de 50 km / h, el que el converteixen en un ciclomotor a nivell d'homologació.
La bateria per la seva banda és un pack a 50 V amb 2.4 kWh de capacitat, que li permeten assolir una autonomia de 120 quilòmetres amb cada càrrega. Un sistema extraïble que a més és compatible amb altres vehicles de la marca i que permetran intercanviar dit pack quan sigui necessari i no tinguem un endoll a mà. Una manera d'estendre l'autonomia de la moto.
Entre els accessoris que podrem adquirir hi ha la possibilitat de fer-nos amb una segona bateria, que té un cost de 1.956 euros, i que ens permetran elevar l'autonomia més enllà dels 200 quilòmetres amb cada càrrega. A més també podrem adquirir un carregador opcional per carregar aquesta bateria extra, per d'aquesta manera tenir-la carregada a la nostra arribada.
Un model que inclou una àmplia varietat d'accessoris i personalitzacions que se situa a la part alta de l'oferta d'aquest tipus de ciclomotors, cosa que demostra un preu que a Europa se situa en els 6.999 euros, impostos inclosos.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada